SINERGIJA ODRŽIVOG RAZVOJA I PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI U ŠKOLSKIM KLUPAMA
Program „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“ sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, koji traje od ožujka 2019. – do ožujka 2020. Glavni nositelj projekta je Centar za edukaciju i savjetovanje Sunce.
Sudjelovanjem u aktivnostima projekta „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“ učenici će usvajati znanja iz dva područja: održivog razvoja i poduzetništva. U navedenim radionicama ćemo kod učenika otkrivati talente, graditi vrline te poticati kreativnost i stvaralaštvo, koje su osnova za postizanje uspjeha kako u poduzetništvu tako i u drugim područjima života. Učenici će razviti poduzetnički stav koji će se ogledati u davanju inicijative, proaktivnosti, samostalnosti i inovativnosti u osobnom i društvenom životu.
Aktivnosti će se provoditi u dva razreda u osnovnim i srednjim školama u četiri županije koji su nam ujedno i partneri i suradnici na projektu, to su:
Učenici će sudjelovati u slijedećim aktivnostima:
U sklopu četiri radionice (svaka u trajanju od 45 minuta) učenici će kroz četiri radionice pomoću funkcionalnih zadataka, igara i vježbi (primjerenih njihovoj dobi) razvijati poduzetničke sposobnosti i vještine. Poticat ćemo inicijativnost, kritičko mišljenje u kontekstu razvoja svoje ideje, spremnost na preuzimanje rizika u kontekstu stvaranja promjena u zajednici, inovativnost na društveno odgovoran način, samouvjerenost, upornost, prezentacijske vještine, donošenje odluka.
U sklopu četiri radionice (svaka u trajanju od 45 minuta) učenici će se upoznati s proizvodnim procesom, osnovama marketinga i financija za početnike, te bontonom u poslovnoj komunikaciji i to tako što će ih usvajati kroz iskustveno učenje, na njima poznatim proizvodima. Na ovakav način učenici će upoznati cijeli proizvodni proces i raditi na brendiranju proizvoda.
U sklopu ovih radionica učenici će od starog papira, plastike i ostalog iskoristivog materijala osmisliti i napraviti novi funkcionalni proizvod. U tome će im pomoći produkt dizajner.
Tijekom pet susreta učenici će gledati projekciju filmova vezanih uz tematiku održivog razvoja s posebnim naglaskom na teme kao što su utjecaj poslovanja na okoliš, društveno odgovorno poslovanje, iskorištavanje dječjeg rada, pozitivan i negativan utjecaj poslovanja na zajednicu.
Poseban naglasak stavljat će se na diskusiju o ovim temama nakon gledanja filma, a posebno važno će biti da učenici kritički promišljaju o navedenim problemima i budu aktivni dionici društva u njihovom rješavanju.
Učenici će kroz raspravljanje na teme „Utječe li prodaja određenih proizvoda negativno na djecu“ i „Reklame su negativne ili pozitivne“ razviti kritički stav o konzumaciji određenih proizvoda i njihovoj prisutnosti na tržištu te o dugoročnom utjecaju tih proizvoda na učenike.
Učenici će od starog papira, plastike i ostalog iskoristivog materijala osmisliti i napraviti novi funkcionalni proizvod. U tome će im pomoći produkt dizajner i voditelji aktivnosti. Učenici će svoje radove izložiti u zajednici (PUO, škola, knjižnica…) te dobiti simbolične nagrade za najbolje radove.
Dvodnevna konferencija na temu razvoja kompetencija kod djece za održivi razvoj prikazivanjem primjera dobre prakse.
POTVRDE ZA UČENIKE koje su se izdavale u administraciji škole od sada možete dobiti i digitalnim putem.
Upute u prilogu
POPIS LEKTIRE (.pdf)
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
KALENDAR ŠKOLSKE GODINE 2024./2025.
POPIS UDŽBENIKA ZA ŠK. GOD. 2024./2025. (.pdf)
PRAVILNIK o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika (pročišćeni tekst SŠ Viktorovac)
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE 2024_25.
IZMJENE I DOPUNE STATUTA ŠKOLE